تقویت صنعت طلا در گرو نگاه حمایتی مسئولین

چکیده

کیفیت و سطح محتوای نمایشگاه بستگی به همکاران غرفه دار دارد و این غرفه داران هستند که محتوای نمایشگاه را تقویت می کنند.

۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۳ بهمن
166
تقویت صنعت طلا در گرو نگاه حمایتی مسئولین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلدنیوز؛ ابراهیم محمد ولی، رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر تهران در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت و صنایع وابسته تهران گفت: تغییر نگاه و حضور مسئولین در نمایشگاه و گفتن یک خدا قوت به تولید کنندگان و غرفه داران موجب دلگرمی و امیدواری آنها و تقویت صنعت طلا می شود و باعث میشود بدانندکه مسئولین آن ها را فراموش نکرده اند.

حتی یک حضور هم دلگرم کننده است

وی افزود: در نمایشگاه هایی که در کشورهای حوزه خلیج فارس برگزار می شود به شرکت کنندگانی که غرفه های آراسته و شکیل دارند و اجناس و مصنوعات ساخته شده  آن ها کیفیت بهتری دارد، مسئولین سازمان های مرتبط با صنعت طلا  به عنوان دستخوش هم شده در بازدید از نمایشگاه یک خسته نباشید به غرفه داران می گویند ولی این اتفاق هنوز در کشور ما به وجود نیامده است که امید می رود این امر هم در کشورمون رخ دهد و نگاه ها عوض شود تا همکاران رغبت بهتر و بیشتری برای شرکت در نمایشگاه ها داشته باشند و احساس دلگرمی بیشتری کنند.

برگزاری نمایشگاه پر زحمت ترین کار اصناف

محمد ولی در ادامه با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه پر زحمت ترین کار اصناف است و عده ای از افراد زحمت برپایی نمایشگاه را می کشند، ولی همکاران و غرفه داران مسئول تقویت و محتوای نمایشگاه هستند گفت: کیفیت و سطح محتوای نمایشگاه بستگی به همکاران غرفه دار دارد و این غرفه داران هستند که محتوای نمایشگاه را تقویت می کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر تهران نسبت به گذشته تقویت شده است ولی با توجه به اینکه انتظارات از شهر تهران به دلیل وسعت، بزرگی و تعداد همکاران فعال در حوزه تولید  و بنکداران و مغازه داران بیشتر است انتظار می رود که نمایشگاه تهران نسبت به نمایشگاه های سطح کشور پر بار تر باشد.

تقویت نمایشگاه ها به نفع صنعت طلا است

رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر تهران تصریح کرد: هر چه نمایشگاه های طلا و جواهر قوت بگیرند به نفع صنعت طلا است ، امید می رود در آینده با برداشته شدن برخی موانع این قوت را شاهد باشیم.

محمد ولی اظهار داشت: به دلیل اینکه برخی نگاه ها به صنعت طلا و جواهر مثبت نبوده است با برداشته شدن  موانع دست و پا گیر  نگاه  همکاران  تولید کننده و فعالین عرصه طلا و جواهر نیز تغییر کرده و خوشبختانه در نمایشگاه ها شرکت می کنند.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه ها باعث ارتباط و تعامل بیشتر همکاران و فعالین صنف می شود و فرصتی فراهم می کند تا علیرغم وجود مشغله های کاری به واسطه برگزاری نمایشگاه ها مجاب به حضور و دیدار در نمایشگاه ها شوند و با همفکری مشکلات را برطرف کنند.

حضور کمرنگ تولیدکنندگان به خاطر موانع دست و پا گیر

 رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر تهران در بیان دلایل حضور کمرنگ تولید کنندگان در نمایشگاه طلا و جواهر گفت: در گذشته تولید کنندگان محتوا و شکل نمایشگاه ها را شکل می دادند ولی اکنون در چند سال اخیر تولید کنندگان به دلیل برخی موانع دست و پا گیر کمتر  در نمایشگاه ها شرکت می کنند.

وی تصریح کرد: شیوع کرونا در دو سال اخیر نیز موجب تعطیلی کارگاه ها و کارخانه ها تولیدی شده  ومتاسفانه به دلیل رکورد در بازار خیلی متقاضی مصرف طلا  وجود ندارد، که امید می رود با روندی که در پیش است و حمایت سازمان های دولتی که در 2 -3 سال اخیر برای رفع موانع کمک کرده اند در آینده موانعی وجود نداشته باشد و شاهد حضور همه تولید کنندگان در نمایشگاه باشیم.

انتهای پیام/