استقبال پر شور همکاران صنفی شرق تهران از گروه میثاق

چکیده

امروز شنبه 22 مرداد 1401 ، کاندیداهای منتخب (میثاق) با همکاران صنف طلاوجواهر شرق تهران در منطقه تهران پارس دیدار کردند.

۱۴۰۱ شنبه ۲۲ مرداد
141
استقبال پر شور همکاران صنفی شرق تهران از گروه میثاق

به گزارش گلدنیوز ، امروز شنبه 22 مرداد 1401 ، کاندیداهای منتخب (میثاق) با همکاران صنف طلاوجواهر شرق تهران در منطقه تهران پارس دیدار کردند. این دیدار که در سالن بزرگ پاساژ یاس شرق در حال برگزاری است با استقبال بی نظیر همکاران صنفی منطقه تهران پارس روبرو شده است.

در ابتدای این دیدار حمیدرضا خاکباز مدیریت مجموعه مرکز خرید یاس شرق با عرض خیر مقدم عنوان داشت: خداوند را شاکریم که این افتخار نصیبمان شد تا بتوانیم میزبانی شایسته برای بزرگان این صنف باشیم. امیدواریم با تفکر و اندیشه بزرگان صنف و انتخاب افراد شایسه و سالم ، یک بار دیگر اتحادیه ای یکپارچه و هدفمند و به دور از هرگونه اختلاف نطر تشکیل شود.

ایشان در ادامه و خطاب به همکاران صنفی خود بیان داشت: امیدوارم در روز 25 مرداد با رای شما عزیزان به کاندیداهای منتخب (میثاق) بتوانیم هیات مدیره ای یکدست را برای یک دوره چهارساله انتخاب نمائیم.

حمیدرضا خاکباز- مدیریت مجموعه مرکز خرید یاس شرق

در ادامه این دیدار حمید پویا ضمن معرفی کاندیداهای منتخب(میثاق) گفت: وظیفه اتحادیه هموار کردن مشکلات و رفع موانع صنف است. لذا باید در انتخاب افراد اصلح نهایت دقت و وسواس را به خرج دهیم.

پویا همچنین تاکید کرد: نباید فقط به یک یا دو شخص رای دهیم؛ باید به صورت گروهی رای دهیم که مشکلات دوران پیش تکرار نشود.

مسعود یزدانی ، با تشکر از استقبال گرم همکاران صنفی منطقه تهران پارس، بیان داشت: گروه میثاق یعنی تفکر و شما وقتی به گروه میثاق رای می دهید یعنی به فرد رای نمی دهید بلکه به یک تفکر رای می دهید.

برای آشنایی بیشتر با کاندیداهای منتخب (میثاق) میتوانید این خبر را بخوانید:

اهداف و برنامه های گروه میثاق برای اتحادیه تهران

کاندیدای منتخب میثاق