انتخابات اتحادیه طلاوجواهر اصفهان از منظر گروه های ائتلافی

چکیده

انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسی اتحادیه طلا جواهر و نقره اصفهان فردا بیست و نهم شهریورماه1401 از ساعت هشت تا سیزده در محل مرکز آموزش اصناف برگزار خواهد شد.

۱۴۰۱ دوشنبه ۲۸ شهريور
392
انتخابات اتحادیه طلاوجواهر اصفهان از منظر گروه های ائتلافی

علی موزرانی نائب رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره  اصفهان و یکی از کاندیداهای این دوره از انتخابات هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه اصفهان در گفتگو با پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز) ،ضمن برشمردن اهمیت همدلی و همبستگی صنفی گفت: برای من فقط و فقط حضور متحد اعضاء در انتخابات اهمیت دارد چرا که با این حضور پررنگ می توانیم اتحاد صنف را بالا ببریم.

انتخابات اتحادیه طلاوجواهر اصفهان / اسامی داوطلبین و ائتلاف های انتخاباتی

 انتخاباتی  با پشتوانه صنفی بالا

موزرانی افزود :وقتی‌که کاندیداها با رأی بالایی وارد اتحادیه بشوند ، نشان دهنده این است که این اتحادیه پشتوانه صنفی  قوی دارد و پشتوانه صنفی بالا می‌تواند راهگشای خیلی از مشکلات صنفی باشد.

 موزرانی در ادامه از اهمیت بعد از انتخابات گفت و افزود : من بیشتر بعد از انتخابات را مد نظر دارم چرا که هدف این نیست که فقط 8 نفر را انتخاب کنیم و در اتحادیه قرار دهیم و بگیم کارما تمام شده است ، صحبت اصلی من این است که تمام اعضا باید کمک کنند و هر کسی با هر توانمندی و ظرفیت و استعدادی که دارد پای کار بیاید.

حقانیت ما این  است که بعد از انتخابات هم همکاری بین اعضا و بدنه صنف را بیشتر کنیم و برای این امر هم حتما زیرساخت هایی نیاز است که باید فراهم شود.

موزرانی در پایان هم درباره مشکلات صنفی گفت : مشکلات صنف ما به طور مستقیم به شرایط اقتصادی مردم برمی گردد،چرا که طلا نان سر سفره نیست و هر چه شرایط اقتصادی بدتر میشود این فشار هم به صنف خواهد آمد .

در مورد صادرات طلا هم اینگونه نیست که با 4 تا حرف بشود مشکلات صادراتی طلا را حل کرد صادرات طلا با موانع جدی روبروست ولی قطعا قابل حل خواهد بود.

انتخابات اتحادیه طلاوجواهر اصفهان

حمیدرضا نیکخواه بازرس اتحادیه طلا جواهر و نقره اصفهان و یکی از کاندیداهای این دوره از انتخابات نیز در گفت‌وگو با پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)،گفت: با اینکه در انتخابات اعضاء در قالب دو گروه شرکت می‌کنند، اما اهداف گروه‌ها با هم فرقی ندارند و همه ما می‌خواهیم صنف و اهداف صنفی را پیش ببریم و مشکلات گذشته را برطرف کنیم .

نیکخواه در ادامه افزود: ما به ترکیبی از جوانان و پیشکسوتان در صنف نیاز داریم هدف ما این است که از علم جوانان و تجربه پیشکسوتان هم‌زمان استفاده کنیم.

کاندیدای این دوره از انتخابات هیئت‌رئیسه و بازرسی اتحادیه گفت: روند تبلیغات تا به این‌جا مثبت بوده است، بسترهای مجازی فرصت خوبی را برای صحبت و تعامل و همفکری برای کاندیداها فراهم کرده‌است.

برگزاری کمیسیون‌های آموزشی یکی از اهداف مهم اعضای جدید اتحادیه

نیکخواه از اهداف اصلی اتحادیه آتی را اهمیت آموزش صنفی دانست و گفت آموزش به اعضای صنف یکی از مهم‌ترین اهداف اتحادیه در آینده باید باشد، چرا که در بیشتر موارد اعضاء از قوانین ،مقررات و ضوابط این صنف آگاهی کامل ندارند.با فراهم شدن بستر آموزش در آینده می‌توان اعضای صنفی هوشمندتری داشته باشیم که این خود به ارتقا صنف طلا و جواهر بسیار کمک خواهد کرد.

وی از بستر فضای مجازی به‌عنوان ویترینی سیار برای اعضای صنف یاد کرد و گفت: خریدوفروش در بستر مجازی فعلا زیرساخت‌های مناسب ندارد ولی در حال حاضر هر یک از اعضای صنف می‌توانند ویترین سیار داشته باشد و از این طریق مصنوعات خود را در معرض دید قرار دهند.

انتهای پیام/