عضوگیری و خدمات ویژه انجمن طلاوجواهر تهران

چکیده

انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلاوجواهر، نقره و سنگ های قیمتی استان تهران طی اطلاعیه از تمامی تولیدکنندگان و صادرکنندگان فعال در استان تهران دعوت کرد با عضویت در این انجمن از مزایا و تسهیلات ویژه جهت توسعه شرایط کاری خود استفاده نمایند.

۱۴۰۱ يکشنبه ۱۱ دي
259
عضوگیری و خدمات ویژه انجمن طلاوجواهر تهران

انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا ، جواهر ، نقره و سنگ های قیمتی استان تهران در آبان ماه سال 1400 با انتخاب اعضاء هیات مدیره برای یک دوره سه ساله کار خود را زیر نظر اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی تهران آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز) دبیرخانه انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلاوجواهر استان تهران طی اطلاعیه از تمامی تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا،جواهر، نقره و سنگ های قیمتی در استان تهران دعوت کرد با عضویت در این انجمن از مزایا و تسهیلات ویژه جهت توسعه شرایط کاری خود استفاده نمایند.

بر اساس این فراخوان تمامی تولیدکنندگان و صادرکنندگان فعال در استان تهران می توانند با مراجعه به آدرس: خیابان قائم مقام فراهانی ، خیابان میرزای حسنی، پلاک ۱۸ ، ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی تهران ، ط سوم واحد ۳۱۶ و یا تماس با دبیر انجمن به شماره : ۰۹۳۳۱۵۳۹۲۹۷ ؛ از شرایط عضویت و خدمات ویژه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا،جواهر،نقره و سنگ های قیمتی استان تهران مطلع شوند. ساعت کار انجمن: شنبه الی چهارشنبه ۸ صبح الی ۱۵ ‌

از جمله خدمات انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلاوجواهر تهران میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

رفع معضلات واحدهای تولیدی در دارایی ،مالیات ،بیمه و سازمان استاندارد طبق ضوابط

مطرح کردن معظلات و مشکلات کلان اعضا در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی

اعزام هیئت های تجاری به خارج از کشور

برگزاری دوره های آموزشی کسب و کار

نمایندگی از اعضا در شورای حل اختلاف مالیاتی

بیمه تامین اجتماعی

امکان مشارکت و حضور اعضا در جلسات با مقامات ارشد و.......

در همین رابطه بخوانید:

انتخابات انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلاوجواهر استان تهران

توسعه تولید و رفع موانع صادرات طلاوجواهر

قوانین متضاد ؛ مانع توسعه صنعت طلاوجواهر