استرس و خطر مهمترین مشکل طلافروشان کیفی

چکیده

کیفی‌های طلا برای اینکه از شر سودجویان در امان بمانند روش‌های خاص خودشان را دارند.

۱۴۰۲ شنبه ۲۶ فروردين
347
استرس و خطر مهمترین مشکل طلافروشان کیفی

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)؛حمید رضا نیکخواه، رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: اگرمشکلات اقتصادی سطح کلان کشور حل شود و مردم کسب و کار وشغل داشته باشند کمتر رو به سرقت می آورند و خطرات شغل طلافروشان کیفی هم کاهش می یابد.

وی افزود: در کشور های دیگر نیز شغل کیف بری طلا وجود دارد ولی قوانین  سختی در این زمینه وجود دارد که سارقین به سمت سرقت از آنها نمی روند.

نیک خواه با بیان اینکه کیفی‌های طلا برای اینکه از شر سودجویان در امان بمانند روش‌های خاص خودشان را دارند گفت: طلافروش کیفی اگرچه استرس زیادی دارد ولی اگر فرد بتواند اجناس خود را خوب معرفی کند و ویترین داران را برای خرید اجناس خود متقاعد کند درآمد بالایی خواهد داشت.

وی گفت: داشتن تعامل و ارتباط برای موفقیت در این حرفه بسیار اهمیت دارد وکیف بر ها با تعامل با بنکداران، عمده داران و خرده فروشان می توانند به کسب خود رونق دهند.

ارتقاء امنیت کیفی ها در صنف طلا / گزارش ویژه گلدنیوز

امنیت شغل طلافروشی کیفی

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: برای امنیت شغل طلافروشی کیفی اقداماتی در سال های اخیر انجام شده و تیم هایی برای اسکورت  و جابه جایی و حمل طلا راه اندازی شده است.

نیک خواه در ادامه با بیان اینکه قبل از انقلاب درصد کمتری از مردم توانایی خرید طلا را داشتند ولی اکنون مشتریان خرید طلا نسبت به قبل از انقلاب بیشتر است گفت: در حال حاضر حدود 70 درصد مردم در رفاه هستند و به اصطلاح دستشان به دهنشان می رسد و مشتری خرید طلا هستند.

وی بیان داشت: ده سال گذشته دوران طلایی صنعت طلا و جواهر اصفهان بوده است و از سال 90 تا 1400 بیشترین درخواست  مربوط به طلای اصفهان بوده و خوشبختانه در دهه گذشته کارگاه های تولید طلای اصفهان فعال بوده اند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان که سابقه 30 ساله کیفی طلا را دارد بیان داشت: از سال 1367 به واسطه یکی از دوستان خانوادگی که از پیشکسوتان و تولید کنندگان برند معروف سوزنیان در صنعت طلا و جواهر بود وارد عرصه طلا و جواهر شده و زیر نظر این خاندان با شیوه  تولید طلا آشنا شده و بعد از مدتی به عنوان یکی از طلافروشان کیفی وارد عرصه بخش و توزیع طلا شده و همچنان در این عرصه فعالیت می کند و  در مدت 10 تا 11 سال  فعالیت در اتحادیه  طلا وجواهر اصفهان سعی کرده تمام تجربیات این سالها را در اختیار صنف قرار دهد.

وی بیان داشت: بعد از خدمت سربازی و در سن 22 سالگی وارد عرصه پخش و توزیع طلا شده و کار خود را از شاگردی در راسته بازار مسجد جامع اصفهان معروف به سبزه میدان که چهار پاساژ مروی، الزهرا، سینایی، غدیر در آن راستا به هم چسبیده اند آغاز کرده و سپس در راسته بازار زرگرها در میدان امام مشغول فعالیت می شود و تا به امروز در رسته کیفی طلا فعالیت می کند.

اخبار اتحادیه طلاوجواهر و تشکل های صنفی فعال در صنعت طلاوجواهر ایران را میتوانید از سایت بازار طلا گلدنیوز دنبال کنید

انتهای پیام/