نتایج انتخابات اتحادیه طلا و جواهر و سکه و ساعت شمیرانات-فریبرز امیریان حائز اکثریت آرا

چکیده

کیومرث امیریان، رئیس پیشین اتحادیه طلا و جواهر و سکه و ساعت شمیرانات، طی پیامی، به اعضای انتخابی جدید این اتحادیه تبریک گفت.

۱۴۰۲ شنبه ۱۶ ارديبهشت
148
نتایج انتخابات اتحادیه طلا و جواهر و سکه و ساعت شمیرانات-فریبرز امیریان حائز اکثریت آرا

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)،کیومرث امیریان، رئیس پیشین اتحادیه طلا و جواهر و سکه و ساعت شمیرانات،  گفت:


بسم الله الرحمن الرحیم اعضاء محترم صنف طلا جواهر ساعت شميرانات؛

اینک که به لطف خداوند منان پنجمين دوره انتخات هیأت مديره اتحاديه با شکوه تمام برگزار شد، بر خود لازم می‌دانم از همیت و تلاش همه بزرگواران برای شکل گیری هیأت مديره جدید کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.   بسیار مسرورم که افرادی شایسته و صاحب فکر و اندیشه در این دوره به عنوان نمایندگان شما برگزیده شده و پای در راه بزرگانی نهادند که از بدو شکل گیری اتحاديه همواره یار و یاور اعضاء و مردم پشتیبان آنها بودند.

اخبار اتحادیه طلاوجواهر و تشکل های صنفی فعال در صنعت طلاوجواهر ایران را میتوانید از سایت بازار طلا گلدنیوز دنبال کنید

نتایج انتخابات اتحادیه طلا و جواهر و سکه و ساعت شمیرانات

اصناف افتخاری بزرگ بر پیشانی خود دارند و آنهم پشتیبانی از اعضاء و بازاریان است. بدون تردید باید قدردان تمامی تلاش‌ها و زحمات نمایندگان محترم دوره پنجم بوده و برای همه آن بزرگوارن از درگاه خداوند متعال سلامتی و طول عمر مسألت نمایم. همچنین بر خود واجب می‌دانم از همه بزرگوارانی که بر بنده منت نهاده و به كانديداى منتخب رأی دادند، تقدیر و تشکر نموده و به منتخبان دوره ششم نیز تبریک عرض نمایم و آمادگی خود را برای هرگونه کمک و همراهی به رشد و ارتقا اتحاديه اعلام می‌دارم. بدون تردید هرچه این نهاد پایدارتر بوده و از جایگاه قدرتمندتری برخوردار باشد، رضایت صنفی ارتقا خواهد یافت.

اسامی اعضای جدید هئیت مدیره اتحادیه طلا و جواهر و سکه و ساعت شمیران

انتخاب هئیت مدیره اتحادیه طلا و جواهر و سکه و ساعت شمیرانات را به تمام اعضای محترم صنفی و همکاران و پیشکسوتان تبریک عرض نموده و از خداوند توفیقات روزافزون و سرافرازی را برای منتخبین شایسته خواهانم. 💠 ۱- جناب فریبرز امیریان

نتایج انتخابات اتحادیه طلا و جواهر و سکه و ساعت شمیرانات

💠 ۲-احمد افشاری بقا 💠 ۳-میر امین حسینی 💠 ۴-آرش ساجدی 💠 ۵- حمید یزدی بازرس هیئت مدیره 👇 💠 جناب آقای مهدی عرفا بیشتر بخوانید:

سازمان استاندارد عامل تعطیلی و خاموشی سازندگی طلا در مشهد

انتهای پیام/