شمیرانات جاذب گردشگر - پاساژ های مدرن شمیرانات موجب رونق بازار طلا و جواهر

چکیده

مجتمع های تجاری جدید که در منطقه شمیرانات ساخته شده است به نوعی باعث افزایش گردشگر شده و این نوع جذب گردشگر باعث رونق بازار فروش طلا و جواهر بوده و نه تنها به نفع صنف طلا و جواهر به نفع دیگر اصناف نیز بوده است.

۱۴۰۲ چهارشنبه ۳ خرداد
122
شمیرانات جاذب گردشگر  - پاساژ های مدرن شمیرانات موجب رونق بازار طلا و جواهر

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)؛ فریبرز امیریان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات بیان داشت: احداث پاساژها و مراکز خرید جدید در منطقه شمیرانات باعث شده که ساکنین شمال شهر خرید را از شمیرانات انجام دهند. وی افزود: ساکنین منطقه شمیرانات بیشتر افراد اصیل، بومی و مذهبی هستند و به خاطر نزدیکی به تهران جذب مشتری در این منطقه برای رونق اصناف بسیار حایز اهمیت است.

نتایج انتخابات اتحادیه طلا و جواهر و سکه و ساعت شمیرانات/فریبرز امیریان حائز اکثریت آرا
امیریان اظهارداشت: با توجه به گردشگری بودن منطقه شمیرانات و روانه شدن گردشگران و همشهریان در روزهای جمعه برای خرید از این منطقه طبق نظر کمیسیون نظارت اصناف 11 مجتمع تجاری این منطقه، مجوز باز بودن در روزهای جمعه را دارند که این مهم باعث شده بین 100 هزار تا یک میلیون گردشگر از تهران به شمیرانات سفر می کنند. وی ادامه داد: اغلب مجتمع های تجاری ساخته شده در منطقه شمیرانات خصوصی است و چرخه مالی برای کل اصناف از پوشاک، ماشین، خانه و ... را موجب می شود و صنعت طلا و جواهر مستثنی از این رونق نیست. شمیرانات جاذب گردشگر  / پاساژ های مدرن شمیرانات موجب رونق بازار طلا و جواهر

شمیرانات پر درآمد ترین منطقه تهران

رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات اذعان داشت: شمیرانات نگین تهران و یکی از پر درآمدترین مناطق برای تهران و شمال شهر است و سرمایه گذاران بخش خصوصی ر این منطقه سرمایه گذاری کرده و نتیجه هم گرفته اند. وی با تاکید بر اینکه اصلی ترین سیاست برای رونق صنف جذب مشتری و جلب اطمینان خریداران است بیان داشت: اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات با نظارت و رصدی که طی سالیان گذشته از کسبه طلا فروش این منطقه داشته باعث جذب مشتری و اطمینان خاطر مشتریان در خرید از طلافروشان این منطقه شده و مشتریان اطمینان دارند که در صورت وقوع مشکل اتحادیه آن را پیگیری و رفع می کند. امیریان در ادامه گفت: اتحادیه شمیرانات به دلیل محدود بودن اعضا کنترل و نظارت بهتری داشته و در منطقه شمیرانات مشتریان ارتباط با بازار بیشتر و داد و ستد بهتر ی دارند. رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات افزود: نظارت و اطمینان خاطر بیشتر برای مشتریان از مهمترین برنامه های اتحادیه است.  

حضور نمایندگی برندهای خوش نام طلا و جواهر در شمیرانات

وی اظهار داشت: بیشتر بازاریان تهران در منطقه شمیرانات زندگی می کنند و همچنین بیشتر برندهای خوش نام شهر از لحاظ صنف ساعت و صنف طلا و جواهر دارای یک شعبه فعال در شمیرانات است. رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات اذعان داشت: پیشکسوتانی مثل گوهر بین، کشتی آرا، فتاحی و .. در منطقه شمیرانات شعبه داشته و فعالیت می کنند. امیریان در بیان امتیازات منطقه شمیرانات ادامه داد: بیشتر سفارت خانه های کشور های خارجی در محله ها و مناطق بکر شمیرانات قرار دارد و امروزه هنرمندان خوبی در صنف طلا و جواهر فعالیت می کنند. وی با بیان اینکه در منطقه شمیرانات حدود 70 درصد خریداران طلا و جواهر به صورت هدفمند بخرید می کنند و 70 درصد خریداران در این منطقه جواهر را می شناسند و به شاخص ها آگاه هستند و به فروشگاه های طلا و جواهر اطمینان دارند گفت: تنها 30 درصد از گردشگران به طور اتفاقی از پاساژهای شمیرانات خرید می کنند. امیریان با بیان اینکه برنامه های هیات مدیره جدید اتحادیه شمیرانات، برگرفته از برنامه های هیات مدیره دوره قبل با فکر و رویکرد نوین است بیان داشت: اتحادیه دور قبل و اتحادیه جدید همواره به دنبال پیشرفت صنف بوده و هرگز شخصی فکر نکرده و در راه اعتلای صنعت طلا و جواهر حرکت کرده و همچنان ادامه می دهد. رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات اظهار داشت: اتحادیه شمیرانات در برنامه های خود همکاری با اداره استاندارد، اتاق اصناف، قاچاق کالا و ... خواهد داشت و تلاش دارد برای رونق صنف طلا و جواهر در منطقه شمیرانات چند نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر با حضور سرمایه گذاران و سازندگان و تولید کنندگان طلا برگزار کند. وی گفت: در منطقه شمیرانات 11مرکز آموزشی فعالیت دارند که هنرمندان و فروشندگان طلا و جواهر را تربیت می کند. امیریان در ادامه با اشاره به برگزاری دور جدید انتخابات هیات مدیره اتحادیه شمیرانات گفت: به موجب عملکرد خوب هیات مدیره قبلی اتحادیه، انتحابات جدید با حضور پر شور اعضا به گونه ای برگزار شد که در همان ساعات اولیه 350 نفر شرکت کرده و هیات مدیره جدید بالاترین رای را کسب کرد. بیشتر بخوانید:
ظرفیت شمیرانات برای ایجاد شهرک ساخت طلا(گفته های رییس سابق اتحادیه طلای شمیرانات)
  انتهای پیام/