با سرمایه گذاری در بازار خودرو فروش طلا زیاد شد

چکیده

بازرس اتحادیه طلا و جواهر شهرستان ملایر: با توجه به سپرده گذاری درحساب های وکالتی جهت خرید خودرو اکثر افراد رو به فروش طلا آورده اند و صنف طلا در حال استراحت است.

۱۴۰۲ يکشنبه ۲۸ خرداد
289
با سرمایه گذاری در بازار خودرو فروش طلا زیاد شد

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)؛ محمد رضا گل محمدی ، بازرس اتحادیه طلاسازان و جواهر فروشان و صنوف وابسته شهرستان ملایر بیان داشت: در شهر ملایر معمولا فصل بهار وضعیت کسب و درآمد ضعیف است و پاییز با برداشت محصولات کشاورزی و رونق کار بازار طلافروشان نیز رونق می یابد ولی امسال متاسفانه محصول خوبی نداشتند و درآمد مردم ملایر کاهش یافته و حقوق کارمندان هم کفاف زندگی نمی دهد. وی افزود: خرید و فروش طلای دست دوم نیز یکی از چالش های صنف طلا و جواهر است که باعث افت فروش طلاهای ویترینی شده است و در حال حاضر نیز با توجه به تورم و گرانی، مردم تمایل بیشتری برای خرید طلای دست دوم دارند. بیشتر بخوانید:

وجود آمادگی جهت حمايت از سرمايه گذاران برای تولید طلا در شهرستان نورآباد

یخبندان طلا در سپیدان

سرمایه گذاری در طلا، همیشه سودآور

گل محمدی با تاکید بر اینکه خرید طلا و سرمایه گذاری در طلا همیشه رو به جلو و سودآور است بیان داشت:‌ فروش طلا و سرمایه گذاری برای خرید خودرو با توجه به اصطلاک، بیمه، پارکینگ و ... سرمایه گذاری خوبی نیست، اگر چه خودرو افزایش قیمت و ارزش افزوده خوبی داشته ولی اگر تحویل خودرو ها به موقع انجام شود بازار خودرو اشباع شده و اغلب متضرر خواهند شد بنابراین همیشه پیشنهاد ما برای سرمایه گذاری خرید طلا بوده است رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهرستان ملایر گفت: سرمایه گذاری برای خرید سکه نیز با توجه به حبابی که دارد برای سرمایه گذاری به صرفه نیست و قیمت سکه با قیمت طلا تفاوت دارد.

500 واحد تعمیر طلا در ملایر

وی با اشاره به اینکه در شهرستان ملایر 100 واحد طلافروشی و 500 واحد تعمیرات طلا و ساخت مصنوعات سفارشی فعال است و بنکداران تهرانی اغلب اجناس مورد نیاز مغازه داران ملایر را تامین می کنند اظهار داشت: یک تولید کننده نقره در شهرستان فعالیت می کند که محصولات تولیدی خود را به سراسر کشور ارسال می کند. گل محمدی با بیان اینکه در شهرستان ملایر تولید کننده طلا و جواهر وجود ندارد و تولید شهرستان محدود به تعمیرات و ساخت زیور آلات سفارشی است بیان داشت:‌ اتحادیه شهرستان  ملایر بارها  به همکاران جهت ایجاد واحد تولیدی و طلا و جواهر داده شده است ولی متاسفانه استقبالی  از این مهم نشده چرا که در شهرستان مشکل پخش و توزیع و بازاریابی تولیدات وجود دارد. بیشتر بخوانید:

صادرات و ارزآوری انجیر استهبان موجب رونق بازار طلا

بن بست بودن شهر عامل کسادی بازار طلا در شهرکرد

برخورد جدی با کارگاهای طلا سازی متخلف

رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهرستان ملایر گفت: اتحادیه طلای ملایر در جهت وظیفه نظارتی خود و برخورد و جلوگیری از تخلفات ، یک کارگاه تولید طلای بدون استاندارد و با عیار پایین را کشف و به مقامات قضایی تحویل داد. وی بیان داشت: جایگاه طلا در ملایر نسبت به شهر های همجوار مانند نهاوند، بروجرد، تویسرکان وضعیت بهتری دارد ولی شهر همدان به دلیل مرکز استان بودن و علاقه بیشتر بانوان به طلا از ملایر وضعیت بهتری دارد. گل محمدی خاطر نشان کرد: در ملایر بازاری خوش فرم و یکپارچه با قدمت 100 ساله  وجود دارد و اغلب طلا فروشان در بازار و محدوده پاساژ خیام قرار دارند.

 ملایر شهر مبل و منبت و انگور

وی ادامه داد: شهر ملایر به عنوان شهر ملی مبل و منبت در لیست شهرهای صنایع ‌دستی کشور ثبت شده ‌است و انگور ملایر از محصولات مهم کشاورزی این شهرستان است که صادرات این محصول به اوکراین بود که اکنون با مشکل مواجه شده است. رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهرستان ملایر در بیان برنامه ها و اولویت های اتحادیه طلای ملایر بیان داشت: با توجه به تخلفاتی که در دوره پیشین  انجام شده بود که هم برای اتحادیه و هم برای اعضاء اتحادیه و بنکداران تهران مشکل ایجاد شده بود ؛ سعی ما در این دوره بر این است که ارتباطات اخلاقی و کاری اتحادیه تقویت شود تا اعتماد همکاران و بنکداران تهران به اتحادیه برگردد. وی ادامه داد: در حال حاضر ساعت کاری مرتب و منظم ، خرید و فروش و توزیع عادلانه طلا و فعالیت های اعضای اتحادیه به حالت عادی برگشته که امید می رود این روند ادامه داشته باشد.   بیشتر بخوانید:

منطقه آزاد اروند ، فرصت طلایی برای رونق تجارت طلا

آینده طلا در ایران 1430 در حاشیه نمایشگاه طلاوجواهر اصفهان

    انتهای پیام/