ادغام طلافروشان با لاستیک فروشان !

چکیده

نماینده صنف طلا فروشان در اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک و تعویض روغن شهرستان پلدشت عنوان کرد:‌ عمده ترین مشکل طلافروشان شهرستان پلدشت نداشتن  فروش طلا است  به دلیل اینکه مردم شهرستان وضعیت مالی خوبی ندارد و اقتصاد خانواده ها ضعیف است  و سرمایه ای برای خرید طلا ندارند و طلا خرید نمی کنند.

۱۴۰۲ سه شنبه ۲ آبان
189
ادغام طلافروشان با لاستیک فروشان !

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)؛ سیف الله محمدزاده نماینده صنف طلا فروشان در اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک و تعویض روغن شهرستان پلدشت بیان داشت:‌ متاسفانه مردم شهرستان پلدشت وضعیت مالی ضعیفی دارند و بسته شدن مرزهای آذربایجان وضعیت اقتصادی مردم پلدشت را بدتر و فروش طلا را کمتر کرد.

بند بروکراسی بی پایان اداری بر پای صنف طلا

«حساب دفتری» و «فروش قسطی» به طلا رسید

ازخاک به افلاک رسیدن طلای ترکیه با پشتوانه دولت

درآمد دامداری و کشاورزی بیشتر از طلا فروشی در پلدشت

وی با بیان اینکه‌ اقتصاد خانواده های پلدشتی به دامداری و کشاورزی وابسته است و شغل و پیشه آنها دامداری و کشاورزی است و بهترین محصولات کشاورزی آن تخم آفتابگردان، گندم و سویا است بیان داشت:‌ درآمد دامداری و کشاورزی در شهرستان پلدشت از طلا فروشی بهتر است. محمد زاده اذعان داشت:  در پلدشت هیچ کارخانه و صنعتی وجود ندارد ولی به دلیل داشتن دشت های وسیع ظرفیت های خوبی برای پیشرفت کشاورزی و دامداری در این شهر وجود دارد.

بازنشستگی طلایی غیر متخصص ها 

درخشش بازار طلا در سایه لوازم خانگی

استقبال مردم قم از جدیدترین طلاهای بازار

 ادغام طلا فروش ها با لاستیک فروشان

  وی با اشاره به اینکه در این شهر به تازگی 2 الی 3 واحد طلا فروشی راه اندازی شده  و در مجموع 15 واحد طلافروشی فعالیت دارند خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه تعداد طلا فروشان پلدشت کم است، تعداد اعضای این صنف برای تشکیل اتحادیه به حد نصاب نمی رسد و صنف طلا فروشان با اتحادیه لاستیک و روغن فروشان متمم شده است و هیچ کدام از اعضای صنف طلافروش در هیات مدیره اتحادیه عضویت ندارند و امور طلافروشان به واسطه یک نماینده از این صنف پیگیری می شود. محمد زاده با بیان اینکه اغلب طلاهای طلافروشان پلدشت از تبریز و تهران تامین می شود بیان داشت:‌ با گران شدن طلا تمایل به خرید طلاهای خرد و سبک اضافه شده  است و در سالهای قبل معمولا فروش النگو بیشتر بود ولی اکنون طلاهای سبک مثل انگشتر بیشتر شده است. این طلافروش پلدشتی خاطر نشان کرد:‌ 15 سال قبل بهترین دوره رونق طلا بود چرا که هم  طلا ارزان بود و هم فروش رونق داشت ولی اکنون با کاهش ارزش پول ایران وضعیت تجارت بسیار بد شده است. وی ادامه داد: در پلدشت فروش اینترنتی طلا وجود  ندارند و بیشتر تخلفاتی که در صنف وجود دارد مربوط به فروش طلای دزدی است که برخی همکاران اقدام به خرید طلا بدون فاکتور می کنند و دچار مشکل می شوند. محمد زاده با اشاره به اینکه شهرستان پلدشت در منطقه آزاد ماکو قرار دارد و از یک سمت به آذربایجان و از یک سمت به ترکیه متصل است تصریح کرد:‌ در سال های گذشته اجناس زیادی از ترکیه  به منطقه آزاد می آمد ولی اکنون قیمت اجناس در ترکیه دوبرابر شده و خرید اجناس از ترکیه صرفه ندارد.

سرازیر شدن سرمایه مردم دهاقان به بازار طلای شهرهای همجوار

بد و بدتر بازار طلا / ” دست دوم ” کم بود ، عیار هم پایین آمد

قطب طلا و گوهرسنگ ایران،نه کارخانه دارد نه صادرات

 گرانی املاک تنها مزیت منطقه آزاد بودن پلدشت

وی ادامه داد: منطقه آزاد بودن پلدشت به جز گران شدن زمین و خانه هیچ فایده ای برای مردم و کسبه پلدشت ندارد و حتی بر اساس قانون منطقه آزاد از مالیات معاف است ولی اکنون مالیات بر ارزش افزوده دریافت می شود. محمد زاده ادامه داد:‌ ساحل رود ارس از ظرفیت های گردشگری این شهرستان است که می توان با برنامه ریزی از این ظرفیت برای بهبود اقتصاد مردم این شهر مرزی بهره برد. بیشتر بخوانید:

برگریزان طلایی در «بهار»

کسادی بازار طلا در شهر جهانی منبت ایران

درخواست تبدیل کارگاه های کوچک طلا به کارخانه در فلاورجان

عراقی ها مشتری طلاهای سنگین طلا فروشی های روانسر

انتهای پیام/