تفکرات به روز اتحادیه تبریز ، نوید خوبی برای صنعت طلا

چکیده

هیات مدیره جدید اتحادیه طلا و جواهر تبریز بر اساس تفکرات به روز و خاصی که دارد به دنبال ارتقاء صنعت طلا در تبریز و کشور است.

۱۴۰۲ شنبه ۲۷ آبان
268
 تفکرات به روز اتحادیه تبریز ، نوید خوبی برای صنعت طلا

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلد نیوز)؛ نادر بذر افشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی طلا، جواهر، نقره، گوهر سنگ‌ها و ماشین‌آلات تبریز بیان داشت: در دهه گذشته بخش صادرات طلا بسیار رونق داشته و رفع برخی مشکلات و موانع سر راه صادرات طلا به نگاه دلسوزانه دولت و خانه ملت نیاز دارد تا در این بخش ورود کنند و با توجه به ارزآوری بسیار زیاد این صنعت شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وی افزود: در حال حاضر صنعت به نقطه های خوبی رسیده است ولی مشکلاتی در حوزه صادرات طلا وجود دارد که در همایش صادراتی تبریز با مسئولین مباحثی جهت رفع موانع صادراتی مطرح شد.  

تفکرات به روز اتحادیه تبریز، نوید خوبی برای صنعت طلا

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران تصریح کرد: هیات مدیره جدید اتحادیه طلا و جواهر تبریز بر اساس تفکرات به روز و خاصی که دارد به دنبال ارتقاء صنعت طلا در تبریز و کشور است و در راستای ایجاد همدلی با اتحادیه شاخص کشور و اتحادیه های تهران، شیراز، یزد ارتباط خوبی داشته که این مهم نوید خوبی برای صنعت طلا است.

وی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کار بزرگی است و سرمایه گذاری روی این کارهاری بزرگ نیازمند وقت و صرف انرژی است تا خروجی آن فقط تبلیغات نباشد و بتواند زمینه به اوج رسیدن صنعت طلا و جواهر را فراهم کند.

بذر افشان اذعان داشت: هفدهمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره، گوهر سنگ‌ها و ماشین‌آلات تبریز نمایشگاه خوبی بود که با تفکر و رویکرد جدیدی برگزار و هزینه های بالایی برای برگزاری این نمایشگاه شده است.

نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر ایران چه زمانی برگزار می شود؟

وی در ادامه در مورد برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر تهران نیز گفت: اتحادیه طلا و جواهر تهران تلاش دارد با توجه به ظرفیت اتحادیه تهران که  شاخص در کشور بوده و بالاترین عضو  را داشته و در پایتخت فعالیت دارد با مدیریت و اجرای اتحادیه تهران «نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر ایران» را برگزار کند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تاکید بر اینکه اتحادیه تهران بیشترین عضو را در سراسر کشور دارد ادامه داد: تفکر اتحادیه های قبلی طلا و جواهر تهران مبنی بر عدم ورود به برگزاری نمایشگاه بود و آخرین نمایشگاهی که اتحادیه طلا و جواهر تهران برگزار کرد به 17 سال پیش ( سال 1385 ) برمیگردد.

وی افزود: اما تفکر هیات مدیره فعلی بر برگزاری نمایشگاه توسط اتحادیه تهران است و قطعا سالهای آینده با مدیریت اتحادیه طلا و جواهر تهران «نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر ایران» برگزار خواهد شد.