انتخابات غیر تخصصی کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور

چکیده

نادر بذرافشان با توجه به برگزاری انتخابات کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور در اتاق اصناف ایران، نسبت به نحوه برگزاری و عدم اطلاع رسانی برای داوطبان شرکت در این انتخابات و برگزاری خاموش آن اعتراض کرد.

۱۴۰۲ چهارشنبه ۱۵ آذر
232
انتخابات غیر تخصصی کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور

به گزارش سایت بازار طلا گلدنیوز، به نقل از روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ نادر بذرافشان ضمن بیان اهمیت جایگاه اتاق اصناف و کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره کشور گفت: متاسفانه بدون اطلاع اتحادیه های بزرگ کشور و اتحادیه طلا و جواهر تهران، ثبت نام داوطبین انتخابات این کمیسیون صورت پذیرفته و تنها ۱۱ نفر از افرادی که به اتاق اصناف ایران نزدیک بوده در این انتخابات ثبت نام نموده اند.

وی با اشاره به ابطال یک دوره انتخابات کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در یک ماه گذشته تصریح کرد: این به هیچ وجه قابل قبول نیست که تعداد معدودی از افراد نزدیک به اتاق اصناف ایران با استفاده از ارتباطات داخلی و در بی خبری دیگر اتحادیه های طلا و جواهر کشور، کاندیدای این کمیسیون شوند و این مهندسی انتخابات برازنده نظام مردم سالار کشور و جامعه اصناف و صنف طلا و جواهر نیست.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن لزوم توجه نهادهای ناظر نسبت به برگزاری این انتخابات افزود: ما و اتحادیه های سراسر کشور خواهان برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور همه اتحادیه های کشوری و همکاران خود در حوزه صنعت طلا و جواهر هستیم و در این میان اطلاع رسانی و مشارکت همه فعالان صنفی طلا و جواهر در این انتخابات ضروری و لازم است.

بذرافشان ادامه داد: پس از برگزاری دور قبل این انتخابات که منجر به ابطال آن شد، این اتحادیه و اتحادیه شهرهای بزرگ کشور نامه های اعتراض آمیزی در رابطه با نحوه برگزاری این انتخابات به اتاق اصناف ایران ارسال کردیم، ولی با وجود همه اعتراضاتِ جامعه اصناف و صنف طلا و جواهر کشور، در کمال ناباوری امروز سه شنبه سایت اتاق اصناف ایران با همان ۱۱ داوطلب قبلی زمان برگزاری این انتخابات را چهارشنبه ۱۵ آذرماه اعلام کرد.

اخبار اتحادیه طلا و جواهر را از گلدنیوز دنبال کنید

وی با اشاره به جایگاه مهم و استراتژیک طلا در اقتصاد کشور و اهمیت صنف و صنعت طلا و جواهر و پتانسیل آن تاکید کرد: انتخابات کمیسیون تخصصی طلا و جواهر حتما باید با ثبت نام از همه داوطلبین و فعالان حوزه طلا و جواهر کشور و با اطلاع رسانی جامع به صورت شفاف صورت پذیرد و برگزاری سریع و بدون اطلاع دیگر اتحادیه های کشور و بصورت بسته با حضور معدود افراد صنفی به هیچ وجه مورد قبول صنف طلا و جواهر در سراسر کشور نیست.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در خاتمه خواستار ورود سازماها و نهادهای ناظر در این انتخابات و اطلاع رسانی جامع و کامل در سراسر کشور و برگزاری شفاف و روشن انتخابات با حضور همه متقاضیان و داوطلبین صنعت طلا و جواهر کشور در کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور شد.

انتهای پیام/