بیماری صنف طلا با هزار نسخه درمان نشود

چکیده

لاله چینی عنوان کرد: مشکل ما این است که با یک بیمار سرطانی به نام صنعت طلا روبرو هستیم و همه اتحادیه ها و انجمن ها و... برای درمان این بیمار ، از زاویه نگاه خود دارو تجویز میکنند ، لذا به یک اجماع و وحدت رویه نمیرسیم و حال این بیمار هر روز وخیم تر میشود.

۱۴۰۳ دوشنبه ۲۳ مهر
232
بیماری صنف طلا با هزار نسخه درمان نشود

به گزارش سایت طلا گلدنیوز ، امین لاله چینی تولید کننده مصنوعات طلا و عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلاوجواهر ایران در مجمع عمومی سالیانه این اتحادیه عنوان کرد: زمان زیادی تا پایان مهلت قانونی تبصره 4 ماده 18 نمانده است (28 آبان 1403 ) و جلسات و دورهمی ها بدون هیچ نتیجه ای ، یکی پس از دیگری برگزار میشود.

ایشان ادامه داد: اولویت حیاتی امروز صنعت طلا همانطور که در مجمع قبلی بیان نمودم، سامانه جامع تجارت است ؛ چراکه با این اتفاق به لبه پرتگاه تعطیلی کارگاه ها و کارخانه ها نزدیک میشویم.

وی افزود : تمام اتحادیه ها و انجمن ها ، خیریه ها ، هیات مدیره پاساژها و بسیج اصناف دست به دست هم داده اند تا این مشکل حل شود، اما متاسفانه ما دچار عافیت طلبی شده ایم.

بنک طلا

تشکیل کمیسیون تخصصی خبرگان صنعت طلا

ایشان با یک مثال سخن خود را ادامه داد: مشکل ما این است که با یک بیمار سرطانی روبرو هستیم و همه اتحادیه ها و انجمن ها و... برای درمان این بیمار ، از زاویه نگاه خود دارو تجویز میکنند ، لذا به یک اجماع و وحدت رویه نرسیده ایم.

لاله چینی با تاکید بر اینکه مهمترین مسئله صنف طلا در حال حاضر ،سامانه جامع تجارت است ، از بزرگان این صنف درخواست کرد:  الان زمان تفرقه و زیرپای هم را خالی کردن نیست و صنف طلا نیازمند یک ید واحده می باشد.

این تولیدکننده مصنوعات طلا با اشاره به اینکه این قانون تمامی زنجیره صنعت طلا را در بر میگیرد ، پیشنهاد کرد: یک کمیسیون تخصصی از خبرگان صنف تشکیل شود تا با یک زبان واحد، مهمترین دغدغه این روزهای صنف طلا را در گفتگو با مسئولان، حل و فصل کنند.

وی در پایان گفت: در شرایط کنونی که زمینه گفتگو محیا است و مسئولان منعطف تر از گذشته شده اند ، نباید فرصت سوزی کرد و یقین داشته باشید که اولین ضربه را تولیدکنندگان این صنف خواهند خورد.