نامه مهم مجلس به وزارت صمت

چکیده

رئیس اتحادیه طلاوجواهر اصفهان : قرار شد که آقای طغیانی ، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، فردا سه شنبه 12 دی 1402 نامه ای را جهت رفع اشکالات و اصلاح سامانه جامع تجارت به وزارت صمت بنویسندو آنها نیز مطابق همین نامه اشکالات این سامانه را مرتفع کنند.

۱۴۰۲ دوشنبه ۱۱ دي
255
نامه مهم مجلس به وزارت صمت

به گزارش گلدنیوز ، نشست مشترک اتحادیه های طلا و جواهر با کمیسیون اقتصادی مجلس امروز ظهر برگزار شد. در این جلسه علاوه بر برخی اعضاء صنعت طلا دکتر محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دکتر سیدمحمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، دکتر محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، دکتر مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس و دکتر حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران حضور داشتند.

حمیدرضا نیکخواه رئیس اتحادیه طلاوجواهر اصفهان و از اعضاء حاضر در این جلسه به گلدنیوز گفت: در مجموع جلسه خوبی بود و رئیس و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در جریان اشکالات سامانه جامع تجارت قرار گرفتند و برای آنها محرز شد که اشکال کار کجاست.

ایشان ادامه داد: قرار بر این شد که آقای طغیانی ، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، فردا سه شنبه 12 دی 1402 نامه ای را جهت رفع اشکالات و اصلاح سامانه جامع تجارت به وزارت صمت بنویسندو آنها نیز مطابق همین نامه اشکالات این سامانه را مرتفع کنند.

نیکخواه در خصوص جزئیات اشکالی که قرار است در نامه مجلس درج شود گفت: اجازه بدهید فردا متن مکتوب این نامه منتشر شود و آنگاه در خصوص این جزئیات صحبت کنیم.

رئیس اتحادیه طلاوجواهر اصفهان همچنین گفت: درخصوص سامانه مودیان مطلب تازه ای غیر از همان سه ماه مهلت مطرح نشد و بیشتر مباحث مطرح شده در این جلسه پیرامون سامانه جامع تجارت بود.

اخبار اتحادیه طلا و جواهر را از سایت گلدنیوز دنبال کنید.