خروجی جلسات فشرده صنف طلا در ده روز گذشته

چکیده

رئیس اتحادیه طلاوجواهر تهران عنوان کرد: با توجه به امیدبخش بودن خروجی جلسات ، که بخشی از آن در نامه معاون وزیر صمت مستتر بود ، از همکاران در خواست می شود که نسبت به بازگشایی واحدهای صنفی اقدام کنند تا به این شکل هیات مدیره را برای پیگیری مطالبات و مشکلات صنف یاری نمایند.

۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
161
خروجی  جلسات فشرده صنف طلا در ده روز گذشته

 به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)؛ نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، نقره و جواهر و سکه تهران بیان داشت: جلسات متعددی در ده روز گذشته درباره سامانه جامع تجارت در ارگان های مختلف از جمله  وزارت صمت، استانداری، اتاق اصناف، بسیج اصناف ، کارگروه تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف با حضور اتحادیه تهران ، مشهد ، تبریز ، اصفهان ، یزد ، شیراز و ... برگزار شد.

بذرافشان ادامه داد: دیروز هم  در این رابطه جلسه ای در استانداری تهران برگزار شد که استاندار و رئیس اتاق اصناف تهران و رئیس سازمان صمت نسبت به آینده صنف و حل بحرانی که به وجود آمده نقطه نظرات خوبی داشتند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در بیان نتیجه این جلسات بیان داشت: در این نشست ها برخی چالش هایی که در مورد ثبت سرمایه و ثبت آنی معاملات وجود دارد اعلام شد و مسئولین یک سری از مسائل صنف را پذیرفتند و خوشبختانه دیشب نامه ای از جانب وزارت صمت به سازمان های صمت استان ها ابلاغ گردید که نتیجه این جلسات و پیگیری ها بود.

وی اذعان داشت: اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن دعوت همکاران به حفظ آرامش و بازگشایی واحدهای صنفی خود اعلام می کند که اتحادیه و هیات مدیره به جد پیگیر مسائل صنفی است .

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: با توجه به امیدبخش بودن خروجی جلسات ، که بخشی از آن در نامه معاون وزیر صمت مستتر بود ، از همکاران در خواست می شود که نسبت به بازگشایی واحدهای خود اقدام کنند تا به این شکل هیات مدیره را برای پیگیری مطالبات و مشکلات صنف یاری کنند.

ایشان تاکید کرد: باید واقع بین باشیم و در مذاکره ای که در شرایط برد- برد انجام میشود نباید انتظار داشت که مثلا خواسته های یک طرف صد در صد محقق شود ؛ همین که توانستیم در اشکالات اصلی سامانه جامع تجارت به یک خروجی مثبت برسیم بسیار راه گشا است و از همکاران عزیز درخواست داریم با بازگشایی مغازه ها ما را در پیشبرد اهداف صنفی یاری نمایند.

نادر بذرافشان اتحادیه طلا تهران

نتیجه جلسات صنف طلا را در خبر زیر میتوانید بخوانید:

جزئیات توافق با صنف طلا در خصوص سامانه جامع تجارت