آغاز به کار طلافروشان همدانی بعد از جلسه در مسجد بهبهانی ها

چکیده

اعضای صنف طلافروشان همدان بعد از نشست صمیمانه با رییس سازمان بسیج اصناف کشور در مسجد بهبهانی بازار همدان ، فعالیت های عرضه خدمات به مردم را از سر گرفتند.

۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
194
 آغاز به کار طلافروشان همدانی بعد از جلسه در مسجد بهبهانی ها

به گزارش گلدنیوز ، غلامی رییس هیات مدیره اتحادیه صنف طلافروشان همدان که همراه اعضای هیات مدیره میزبان دکتر حسنپور در مسجد بهبهانی بازار همدان بودند به اخبار صنفی گفت: در نشست صمیمانه ای که با حضور سردار حسن‌پور رییس سازمان بسیج اصناف کشور در مسجد و هنگام اقامه نماز برگزار کردیم، اعضای صنف طلافروشان همدان دغدغه ها و مشکلات و مسائلی که منجر به بستن واحد صنفی شده بود را به راحتی با ایشان در میان گذاشتند.

وی افزود: دکتر حسن‌پور بعد از گوش دادن به دردلهای فعالان صنف طلافروشان راهکارها و تلاش های صورت گرفته بسیج اصناف در حمایت از طلافروشان کشور را بیان کرد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر همدان با اشاره به تاثیر مذاکره مستقیم متصدیان واحدهای صنف طلافروشان همدان با دکتر حسنپور گفت: بلافاصله بعد از اقامه نماز ظهر و عصر بود که بخشی از مغازه داران طلافروشان همدان فعالیت و خدمات به مردم را به احترام دکتر حسنپور شروع کردند، بخشی هم عصر همین روز و بقیه نیز امروز فعالیت‌هایشان را شروع کردند.

انتهای پیام/