رونمایی از کارت‌های ضد جعل سکه با 17 قابلیت امنیتی در قم

چکیده

سیدمصطفی میره‌ای ، رئیس اتحادیه طلا و جواهر قم در مراسم رونمایی از طرح ملی کارت‌های ضدجعل سکه طلا در استان قم ، گفت: این بسته‌بندی ضد جعل دارای ۱۷ قابلیت امنیتی است و سریال آنها کاملا قابل پیگیری است.

۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
140
رونمایی از کارت‌های ضد جعل سکه با 17 قابلیت امنیتی در قم

به گزارش گلدنیوز ، در مراسمی با حضور سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم، مسوولان استانی و فعالان بازار سکه و طلا استان قم از بسته‌بندی (وکیوم) ضد جعل سکه در قم رونمایی شد.

سعید کاویانی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم در مراسم رونمایی از این طرح در خصوص مقابله‌ با جعل و کلاهبرداری با استفاده از بسته‌بندی‌های غیر ایمن و سکه‌های تقلبی گفت: حسب دستورات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضائیه در خصوص پیشگیری از جعل و کلاهبرداری و با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم طی ماه‌های گذشته و برگزاری جلسات متعدد با اتاق اصناف ، اتحادیه طلا و جواهر ، پلیس آگاهی، معاونت اقتصادی، اداره کل اطلاعات استان، طرح ملی کارت‌های جعل سکه‌ به صورت تضمینی و با بالاترین ضرایب امنیتی طراحی و تولید شده است.

وی افزود: پیشگیری از جعل و کلاهبرداری، افزایش امنیت معاملات بازار طلا و سکه، کاهش ورودی پرونده‌های قضایی از دلایل ورود دستگاه قضایی به این حوزه است.

طرح ملی کارت‌های ضدجعل سکه طلا

قابلیت های کارت های ضد جعل سکه

سیدمصطفی میره‌ای، رئیس اتحادیه طلا و جواهر قم نیز در مراسم رونمایی از بسته‌بندی ضد جعل سکه در قم، گفت: این بسته‌بندی ضد جعل دارای ۱۷ قابلیت امنیتی است و سریال آنها کاملا قابل پیگیری است.

اخبار مربوط به اتحادیه طلا و جواهر قم در سایت طلا گلدنیوز :

حواشی انتخابات اتحادیه طلا و جواهر قم

نتایج انتخابات اتحادیه طلاوجواهر قم