تمرکز نمایشگاه هنگ کنگ 2024 بر دنیای شگفت انگیز مروارید

چکیده

امسال در دل نمایشگاه طلا و جواهر هنگ کنگ ، نمایشگاه جذابی با عنوان " اودیسه شرق: از صدف تا بازار - زندگی جذاب مروارید" از تاریخ 18 تا 22 سپتامبر 2024 مصادف با 28 شهریور لغایت 1 مهر 1403 برگزار میشود.

۱۴۰۳ دوشنبه ۲۲ مرداد
89
تمرکز نمایشگاه هنگ کنگ 2024 بر دنیای شگفت انگیز مروارید

به گزارش سایت طلا گلدنیوز ، نمایشگاه جواهرات و سنگ های قیمتی هنگ کنگ 2024 (JGW) بزرگترین رویداد جواهرات ازنوع B2B در جهان است که امسال توجه ویژه ای به جادوی پایدار مرواریدها خواهد کرد.

این نمایشگاه در دو بخش و مکان از 16 تا 20 سپتامبر در نمایشگاه AsiaWorld-Expo (AWE) و از 18 تا 22 سپتامبر در مرکز همایش و نمایشگاه هنگ کنگ (HKCEC) برگزار می شود.

حضور 3300 شرکت از 40 کشور دنیا در نمایشگاه جواهرات هنگ کنگ

در نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر هنگ کنگ 2024 بیش از 3300 غرفه دار از بیش از 40 کشور حضور خواهند داشت و طیف وسیعی از جاذبه ها و تعاملات با ارزش را ارائه می دهد، از جمله مراسم ارائه جوایز جواهرات پایدار 2024 که توسط JWA (جوایز جهانی جواهرات) اعطا میشود.

برندگان "جایزه جواهرات پایدار" جوایز خود را در مقوله‌های سرپرستی محیط‌زیست، توانمندسازی اجتماعی، نوآوری در تولید، مشارکت جامعه و رهبری پایداری در 18 سپتامبر در سالن بزرگ HKCEC ، دریافت خواهند کرد.

نمایشگاه ویژه مروارید در دل نمایشگاه جواهرات هنگ کنگ

اودیسه شرق : نمایشگاه از صدف تا گوهر - زندگی شگفت انگیز مروارید

مرواریدها، که به عنوان نمادهای ماندگار زیبایی، لطف و خلوص گرامی داشته می‌شوند، در مرکز یکی از خارق‌العاده‌ترین تجربه‌های نمایشگاهی که تاکنون در JGW راه‌اندازی شده است، قرار می‌گیرند.

شرکت‌کنندگان در نمایشگاه امسال هنگ کنگ میتوانند پاویون اودیسه شرق "Orient Odyssey" را کاوش کنند تا از یک نمایشگاه تعاملی پیشگامانه که نگاهی اجمالی به دنیای مروارید دارد، لذت ببرند.

نمایشگاه ویژه «Orient Odyssey: From Shell to Gem – The Fascinating Life of Pearls» با مشارکت انجمن صادرکنندگان مروارید ژاپن (JPEA)، انجمن ترویج مروارید ژاپن (JPPS)، و انجمن مروارید تاهیتی هنگ کنگ (TPAHK) برگزار میشود.

شرکت کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا سفر جذابی را کشف کنند که چگونه یک نرم تن فروتن مانند صدف می تواند برخی از کامل ترین خلاقیت های طبیعت را ایجاد کند. این نمایشگاه همچنین مرواریدهای معروف در تاریخ، آخرین پیشرفت‌ها در کشت مروارید مدرن و مجموعه‌ای از مرواریدهای استثنایی و سایر موارد را برجسته می‌کند.

بنک طلا

میزگرهای مروارید و محیط زیست در نمایشگاه هنگ کنگ

مکمل نمایشگاه اودیسه شرق، میزگردهایی در مورد "فراتر از گرانبها: پرورش مروارید و سرپرستی محیط زیست" در AWE در 17 سپتامبر و "قدرت مروارید: جواهرات پایدار برای نسل جدید" است که در 18 سپتامبر در HKCEC برگزار می شود.

مروارید طلایی دریای جنوب

جواهر مترادف با بهترین مرواریدهای طلایی دریای جنوبی در جهان است - معجزاتی که از اقیانوس متولد شده اند و به عنوان شاهدی بر مشارکت هماهنگ بین انسان و طبیعت هستند. از جمله آثار خارق‌العاده‌ای که جولمر برای JGW به ارمغان می‌آورد، سنجاق سینه La Mer en maesté است که دارای مروارید طلایی دریای جنوبی با کیفیت جواهر به قطر 17.50 میلی‌متر است. این جواهر شگفت انگیز از طلای زرد و سفید 18 عیار، با الماس 11.362 قیراط و زیرکون آبی 20.50 قیراطی تزئین شده است که توسط استاد تراش سنگ های قیمتی، فیلیپ یانگمن، تراشیده شده است.

مروارید طلایی دریای جنوب

یکی دیگر از قطعات برجسته، حلقه Belle de Nuit است که از جغد الهام گرفته شده است. این انگشتر با دو مروارید طلایی دریای جنوب که قطر هر کدام 9 میلی متر است تزئین شده است. این مرواریدها با طلای زرد 18 عیار با الماس 0.40 قیراط و یاقوت کبود آبی 3.32 قیراط تکمیل شده اند.

انتهای پیام/