تصاویر خیره کننده از جذاب ترین مدل های طلا و جواهرات در نمایشگاه مالزی

چکیده

نمایشگاه بین المللی جواهرات مالزی (MIJF) هر سال دوبار برگزار میشود. اولین نمایشگاه جواهرات مالزی در سال 2024 در اردیبهشت 1403 برگزار شد و قرار است دومین نمایشگاه جواهرات مالزی در سال 2024 از تاریخ 16 تا 19 نوامبر مصادف با 26 تا 29 آبان 1403 برگزار شود.

۱۴۰۳ سه شنبه ۱۷ مهر
160
تصاویر خیره کننده از جذاب ترین مدل های طلا و جواهرات در نمایشگاه مالزی

به گزارش سایت طلا گلدنیوز ، نمایشگاه بین المللی جواهرات مالزی (MIJF) هر سال دوبار در در مرکز همایش های کوالالامپور برگزار میشود. اولین نمایشگاه جواهرات مالزی در سال 2024 در اردیبهشت 1403 برگزار شد و قرار است رویداد دوم از 16 تا 19 نوامبر 2024 مصادف با 26 تا 29 آبان 1403 در مالزی برگزار شود.

در این گزارش زیباترین عکس های نمایشگاه بین المللی جواهرات مالزی (MIJF) که در ماه می 2024 برگزار شد را مرور خواهیم کرد.

نمایشگاه طلا و جواهرات مالزی

نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات مالزی (MIJF) به عنوان یکی از مهم ترین و حیاتی ترین نمایشگاه طلا و جواهرات در منطقه جنوب شرقی آسیا شناخته شده است.

نمایشگاه طلا جنوب شرقی آسیا

نمایشگاه بین المللی جواهرات مالزی (MIJF) از سال 2003 تأسیس شده است.

انگشتر یشم

بنک طلا

اتباع کشورهای افغانستان ، ایران ، عراق ، لیبی و سوریه واجد شرایط بازدید 14 روزه بدون ویزا از نمایشگاه طلاوجواهر مالزی هستند.

ست حلقه در نمایشگاه طلانمایشگاه طلاوجواهر کوالالامپور امکان ویژه ای را برای برخی از کشورها فراهم کرده است که بدون ویزا از این نمایشگاه بازدید کنند.

نمایشگاه طلا کوالالامپورتجار و صتنعتگران کشورهای افغانستان ، ایران ، عراق ، لیبی و سوریه واجد شرایط بازدید 14 روزه بدون ویزا از نمایشگاه طلاوجواهر مالزی هستند.

انگشتر طلا در نمایشگاه این نمایشگاه دوستداران جواهرات، بازدیدکنندگان تجاری، فروشندگان، تولیدکنندگان و طراحان از سراسر جهان را به خود جذب می کند و به آنها فرصتی برای کشف آخرین روندها، طرح ها و نوآوری ها در جواهرات و سنگ های قیمتی را می دهد.

گردنبند طلا مالزیبنک طلا سینه ریز یاقوت دومین نمایشگاه طلا و جواهرات مالزی در سال 2024 از تاریخ 16 تا 19 نوامبر مصادف با 26 تا 29 آبان 1403 برگزار خواهد شد. علاقه مندان به شرکت میتوانند به سایت این نمایشگاه به آدرس : https://mijf.com.my/mijfw مراجعه نمایند.

گوشواره های مدرن

بنک طلا

گردنبند لوکسسینه ریز