پرسپولیس موفق یه جذب این بمب شد

چکیده

عملکرد ضعیف مهاجم پرسپولیس برابر السد باعث انتقاد هواداران شد.

۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
48
پرسپولیس موفق یه جذب این بمب شد

به گزارش گلد نیوز، بعد از جدایی ستارگانی مانند بیرانوند، اسماعیلی‌فر، ترابی و عبدالکریم از جمع سرخپوشان، هواداران پرسپولیس فشار زیادی به رضا درویش مدیرعامل باشگاه آوردند که چند ستاره را جایگزین این نفرات کند. نهایتا سرخ‌پوشان پایتخت گندوز، العمود، ژوائو و میلاد محمدی را جایگزین بازیکنان جدا شده کردند.

گندوز و العمود و تا حدودی میلاد محمدی در چند وقت اخیر رضایت پرسپولیسی‌ها را جلب کرده‌اند ولی به نظر می‌رسد لوکاس ژوائو کار سختی برای راضی کردن هواداران دارند. نمایش ضعیف او در بازی دیشب که دست بر قضا هزینه سنگینی برای جذبش نیز صورت گرفته، صدای هواداران را در آورد. در ادامه تعدادی از نظرات پرسپولیسی‌ها در رابطه با این بازیکن را بررسی می‌کنیم:

علی با انتشار تصویر زیر ادعا کرد: همین توپ اگه دست علیپور بود گل می‌کرد. همین توپ اگه دست اورونوف بود ۱۰۰ درصد گل می‌کردش. همین توپ اگه جلو پای میلاد محمدی می‌افتاد ۱۰۰ درصد گلش می‌کرد حتی صحرایی.

کاربری با نام پروفسور فوتبال در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بعد از گذشت 9 بازی هنوز گاریدو در چیدمان تیم مسئله دارد، بازی‌گرفتن از علیپور تا انتها در پست وینگر راست درک نمی‌شود، ژوائو در جریان بازی موثر اما در ضربات نهایی بی‌دقت و کند است، عالیشاه منهای ضربه تیرک آخر چنگی به دل نمی‌زند، میلاد سرلک فاجعه است و البته از شانس هم خبری نیست.

سپهر هم عقیده دارد لوکاس ژوائو متاسفانه چارچوب شناس نیس. آپشن مهم مهاجم هدف شماره 9 که وقتی نتونه مهمترین وظیفه ش رو انجام بده تلاش کل تیم به باد میره

یکی از هواداران پرسپولیس نوشت: ‌«نزنی میخوری!»

پرسپولیس تیم غالب نیمه اول بود، ولی چه فایده که حتی راحت ترین فرصت های گلزنی رو مفت از دست دادیم؟

بازی خوب چه فایده ای داره وقتی نمی‌بریم؟

شبی ژائو رو خریدن عرض کرده بودم دو زار ارزش نداره؛

امشب به بهای سه گلی که نزد، به همه ثابت شد که ژائو هم بنجله!

ما تو لیگ نخبگان آسیا دو تا باخت چرت داشتیم

بسیار عالی‌تر از حریف بازی کردیم اما متاسفانه باختیم دو تا باخت بسیار چرت

آقای گاریدو از شما توقع داشتیم زودتر تعویض بکنی لوکاس ژائو واقعاً ضعیفه

اگه ژائو تو بازی نبود ما گل زده بودیم

متاسفانه ایوبو اورونوفو رودو نداشتیم

اما کاربری با نام اولترای سرخ نظری خلاف بقیه داشت و در مورد عملکرد مهاجم پرسپولیس عنوان کرد: آروم باشید این تازه اولین بازی فیکس ژوائو بود اگه بدشانس نبود و توپش گل میشد الان همه از سر توپ قشنگش و محو کردن بازیکن السد میگفتین...من به این تیم خیلی امید دارم

سامان که طرفدار استقلال است هم می‌گوید: ژوائو از بلانکو هم آرمان رمضانی تره!