دیدار گروه میثاق با همکاران صنفی در افسریه تهران

چکیده

امروز پنج شنبه 20 مرداد 1401 کاندیداهای منتخب (میثاق) با همکاران صنف طلاوجواهر در جنوب تهران دیدار کردند.

۱۴۰۱ پنج شنبه ۲۰ مرداد
552
دیدار گروه میثاق با همکاران صنفی در افسریه تهران

به گزارش گلدنیوز ، امروز پنج شنبه 20 مرداد 1401 کاندیداهای منتخب (میثاق) با همکاران صنف طلاوجواهر در جنوب تهران دیدار کرده و ضمن اعلام برنامه های خود، شنوای مشکلات و دغدغه های صنفی همکاران خود بودند.

بازدید گروه میثاق از افسریه
سعید طائفی

در ابتدای دیدار کاندیداهای منتخب (میثاق) با همکاران صنفی در افسریه تهران، سعید طائفی ویترین دار پاساژ افسریه به نمایندگی از طلافروشان پاساژهای بیست متری افسریه با حمایت از گروه میثاق گفت: تاکید ما روی گروه میثاق است و اعضای این گروه پاکدست ، سلامت و دارای قدمت و عملگرا هستند. ما برای شنیدن نظرات این گروه در اینجا گرد هم آمده ایم.

سعید طائفی ادامه داد: انتظار ما این است که پس از انتخاب ، یک کارگروه مالیاتی در اتحادیه تاسیس شود و از بازنشسته های اداره مالیات و کارشناسان مالیاتی استفاده شود چرا که افسریه منطقه ضعیفی است و با اوضاع کاسبی و بی رونقی خیلی به تک فروش ها صدمه خورده و لازم است که مسائل مالیاتی حل شود.

حمید پویا

در ادامه این دیدار حمیدپویا ضمن ابراز خرسندی از دیدار همکاران صنفی گفت: لازمه داشتن یک اتحادیه توانمند، کارآمد، پویا و فعال که بتواند مشکلات و مسائل صنفی را حل کند این است که افراد با صداقت و با توان و پاکدست را در خود داشته باشد و این میسر نخواهد بود جز با بصیرت، حمایت و انتخابی آگاهانه و هوشیارانه.

صنف طلاوجواهر افسریه

مسعود یزدانی نیز ضمن حمایت از گروه میثاق گفت: من برای کاندیداهایی که تصمیم دارند صادقانه به صنف خود خدمت کنند احترام قائلم. پس تلاش کنیم اتفاقی نیفتد که دوباره به ۱۷، ۱۸ سال پیش برگردیم. بدانید کسانی پشت این گروه هستند که هر زمان اراده کنید، جوابگوی مسائل و مشکلات خواهند بود.

گروه میثاق

برای آشنایی بیشتر با کاندیداهای منتخب (میثاق) میتوانید این خبر را بخوانید:

اهداف و برنامه های گروه میثاق برای اتحادیه تهران

کاندیداهای منتخب (میثاق)