صنف طلا و جواهر بعد از بانک مرکزی حرف اول را در کشور میزند

چکیده

نیکخواه عنوان کرد: صنف طلا و جواهر با توجه به گردش مالی بالایی که دارد بعد از بانک مرکزی در ایران حرف اول را می زند و کمک کننده به اقتصاد کشور است.

۱۴۰۲ چهارشنبه ۱۵ آذر
260
صنف طلا و جواهر بعد از بانک مرکزی حرف اول را در کشور میزند

 به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)؛ حمیدرضا نیکخواه، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا، جواهر و نقره اصفهان در حاشیه نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر مشهد بیان داشت: صنف طلا و جواهر مقابل اقتصاد دولت نیست و در تعامل با هم کار و مبادلات انجام می دهند.

وی افزود: مسئولین تلاش دارند با ایفای تسهیل گری و یافتن راهکارها و راه حل هایی برای رفع مشکلات و منافع صنف طلا زمینه ایجاد  مراودات بیشتر را صنف طلا و جواهر فراهم شود.

نیکخواه تصریح کرد: نشست های میز کشوری توسعه صنعت طلا و جواهر در شهر های اصفهان، تبریز و مشهد خروجی خوابی داشته و در این نشست ها مسئولین با افکار و دغدغه ها و چالش صنف آشنا شده اند این امر باعث شده نگاه و برخورد خود را نسبت به صنف تغییر داده و با شنیدن انتظارات صنف از دولت مسائل و راهبردها را بررسی و چکش کاری کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مباحث و مسائلی که در میزهای طلای گذشته مطرح شده در حال بررسی و پیگیری بوده و مکاتبات مورد نیاز آنها انجام شده است.

اخبار اتحادیه طلا و جواهر را از سایت بازار طلا (گلدنیوز)، دنبال کنید

حضور دلی غرفه داران در نمایشگاه مشهد

نیکخواه، در مورد برگزاری نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر مشهد نیز بیان داشت:  نمایشگاه مشهد با توجه به کم بودن تعداد کارگاه های تولیدی  مشهد نسبت به شهرهای چون اصفهان نمایشگاه خوب و وزینی بود و به وضوح  از نوع غرفه آرایی و حضور شرکت کننده ها می شد دریافت که اغلب شرکت کنندگان به صورت دلی در نمایشگاه حضور یافته و نمایشگاه خوبی را رقم زده اند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا، جواهر و نقره اصفهان خاطر نشان کرد: به طور کلی سطح نمایشگاه مشهد در مجموع خوب و  راضی کننده بود.

انتهای پیام/