فروش طلای آبشده به مردم ممنوع

چکیده

در اولین جلسه هم اندیشی اعضاء جدید هیات مدیره اتحادیه طلاوجواهر تربت حیدریه با موافقت اکثریت اعضاء مقرر شد جهت حمایت از تولید و جلوگیری از بوجود آمدن زمینه  پولشویی از فروش طلای آبشده به غیر همکار خودداری شود.

۱۴۰۲ شنبه ۱۸ آذر
339
 فروش طلای آبشده به مردم ممنوع

به گزارش گلدنیوز ، اولین جلسه همفکری و هم اندیشی هیات مدیره جدید اتحادیه طلا جواهر ، زیورآلات ، ساعت ، عینک و صنوف وابسته شهرستان تربت حیدریه با حضور اعضای این اتحادیه شب سه شنبه و چهارشنبه (14و15مهر 1402) در محل هیات دارالتبلیغ حسینی برگزار گردید. این اجلاس به دعوت و میزبانی امیر حسین فتحعلیان رئیس جدید اتحادیه و اعضای هیأت مدیره برگزار شد. هدف از تشکیل این جلسه صرفاً آشنایی با اعضای این اتحادیه و شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده اعضا بود.

فتحعلیان رئیس هیات مدیره اتحادیه طلاوجواهر تربت حیدریه در ابتدا ضمن عرض خیر مقدم به اعضای محترم این اتحادیه که دعوت هیات مدیره جدید را قبول کردند، کلید حل مشکلات اصناف را اتحاد واحد‌های صنفی با هم و همکاری با هیات مدیره اتحادیه  دانستند وقول دادند بعنوان یکی از جوانترین مسولان اتحادیه های صنفی شهرستان با بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان اصناف و بازار ، مخصوصا در رسته صنفی طلا جواهر وصنوف وابسته ، قدم‌های مثبتی در جهت اعتلای این اتحادیه بردارند.

امیرحسین فتحعلیان ، رئیس اتحادیه طلاوجواهر تربت حیدریه

منوعیت فروش طلای آب شده به غیر همکار

یکی از پیشنهادهای  اعضای اتحادیه طلا جواهر این بود که همه  اعضا متفق القول براین عقیده بودند که به دلیل حمایت از تولید  و برای جلوگیری از بوجود آمدن زمینه  پولشویی از فروش طلای ابشده به غیر همکار خودداری نموده  که طی صورتجلسه مورد موافقت اکثریت اعضای اتحادیه قرار گرفت.


در پایان این جلسه از طرف اعضای اتحادیه و هیات مدیره از زحمات چندین ساله جناب آقای حمید فتحعلیان رئیس سابق این اتحادیه و جناب آقای جواد سلیمانی دیگر عضو هیئت مدیره قبلی  تقدیر و تجلیل شد.

در پایان نیز مقرر شد حداقل هر شش ماه یکبار از اینگونه جلسات هم اندیشی با حضور اعضای اتحادیه در جهت حل مشکلات و شنیدن پیشنهادات سازنده برگزار کنند.

اخبار اتحادیه طلا و جواهر را از سایت بازار طلا (گلدنیوز)، دنبال کنید