جوانگرایی در انتخابات هیات مدیره جدید اتحادیه صنف طلا و جواهر آمل

چکیده

محبی عنوان کرد: اعضای هیات مدیره جدید اتحادیه طلا و جواهر شهرستان آمل مهمترین رویکرد و شعار کاری خود را کسب رضایت مندی اعضا و رفع مشکلات صنفی و مسائل مالیاتی صنف طلا و جواهر اعلام کرده اند.

۱۴۰۲ يکشنبه ۳ دي
332
جوانگرایی در انتخابات هیات مدیره جدید اتحادیه صنف طلا و جواهر آمل

 به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)؛ عباس محبی، رئیس سابق اتحادیه صنف طلا و جواهر شهرستان آمل بیان داشت: با توجه به اینکه هیات مدیره قبلی اتحادیه اقدامات کاملی جهت زیباسازی و تکمیل فرایندهای اداری اتحادیه انجام داده است و اتحادیه به لحاظ فیزیکی و تامین لوازم جانبی بازسازی و نوسازی شده است و دفتر  و مکان جدیدی برای اتحادیه خریداری شده است دغدغه ای جز رسیدگی به مسائل صنفی وجود ندارد.

وی افزود: تنها مشکل اعضای اتحادیه وجود مشکلات مالیاتی است که اعضای جدید هیات مدیره قول سر و سامان دادن به این مشکلات را داده اند.

محبی با بیان اینکه در انتخابات هیات مدیره جدید اتحادیه طلا و جواهر شهرستان آمل 14 نفر کاندیدا شده بودند که پس از برگزاری انتخابات اتحادیه در 30 مهر ماه در دانشگاه علوم قرآنی شهرستان آمل،  آقایان نادر محبی با کسب 106 رای نفر اول، علی مهاجری با کسب  90رای نفر دوم، غلامرضا دژگان با 64 رای نفر سوم و آقایان امینی و محمود زاده با کسب 56 رای به عنوان  نفرات چهارم و پنجم برگزیده شدند.

اخبار اتحادیه طلا و جواهر را از سایت بازار طلا (گلدنیوز) دنبال کنید.

جوانگرایی در انتخابات هیات مدیره جدید اتحادیه صنف طلا و جواهر آمل

رئیس سابق اتحادیه صنف طلا و جواهر شهرستان آمل با بیان اینکه در انتخابات این دوره اغلب جوانان برگزیده شدند  بیان داشت: آقایان محمود زاده و امینی از قدیمی ها و پیشکسوتان با سابقه  صنف طلا و جواهر آمل هستند که در ترکیب جوان اتحادیه قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از مجموع کل اعضای اتحادیه طلا و جواهر شهرستان آمل 167 نفر از اعضای اتحادیه در  انتخابات این دوره شرکت کردند و حدود 50 نفر در انتخابات مشارکت نداشتند.

عدم کاندیداتوری بانوان در انتخابات اتحادیه طلا و جواهر آمل

محبی خاطر نشان کرد: از مجموع 220 مجوز فعال در رسته های مختلف صنف طلا و جواهر در عامل 12 مجوز به نام بانوان است که با توجه به اینکه در انتخابات دوره گذشته یک نفر از بانوان به عنوان کاندیدا شرکت کرد ولی رای نیاورد در این دوره کاندیدایی از بانوان شرکت نداشت.

وی ادامه داد: تبلیغات انتخابات این دوره از 20 مهر آغاز شده بود و هیچ ائتلاف و گروهی تشکیل نشد و کاندیداها به صورت فردی تبلیغات کرده و رای آورند. 

انتهای پیام/