ورود اطلاعات طلافروشان به سامانه جامع تجارت تا اطلاع ثانوی متوقف شد

چکیده

رئیس اتحادیه طلاوجواهر مشهد : با توجه به هماهنگی های انجام شده در اتاق اصناف مشهد و گرفتن مجوز از مسئولان ذیربط ، ورود اطلاعات طلافروشان به سامانه جامع تجارت تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

۱۴۰۲ سه شنبه ۵ دي
395
ورود اطلاعات طلافروشان به سامانه جامع تجارت تا اطلاع ثانوی متوقف شد

یوسف تقی زادگان رئیس اتحادیه طلا،جواهر و نقره مشهد به گلدنیوز گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده در اتاق اصناف مشهد و گرفتن مجوز از مسئولان ذیربط ، ورود اطلاعات طلافروشان به سامانه جامع تجارت تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

تقی زادگان در پاسخ به این سوال که چه کسی این مجوز را صادر کرده است گفت: این مجوز از طریق اتاق اصناف و سازمان بسیج اصناف از مراجع بالاتر گرفته شده است.

همچنین روابط عمومی اتحادیه طلاوجواهر مشهد در اطلاعیه ای اعلام کرد:


باتوجه به برگزاری جلسه امروزمورخه ۱۴۰۲/۱۰/5 درمحل اتاق اصناف مشهددرخصوص ثبت نام درسامانه جامع تجارت باحضورمسئولین محترم بازرسی صنعت ومعدن درخصوص اجرای تبصره ۴ ماده ۱۸(ثبت نام درسامانه جامع تجارت)این موضوع جهت بررسی وپیگیری بیشتر فعلآ تااطلاع ثانوی متوقف گردید، لذا ازهمکاران عزیزصنفی خواهشمندیم نسبت به بازگشایی هرچه سریعترواحدهای صنفی خود اقدام نمایند.

تکذیب خبر توقف ثبت معاملات در سامانه جامع تجارت

دلیل تعطیلی طلافروشی ها

در چند روز گذشته صنف طلاوجواهر مشهد در اعتراض به موضوع مربوط به تبصره ماده ۱۸ که در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز قانونی وضع شده و مطابق آن تمام صنوف طلا و جواهر تمام موجودی خود را باید در سامانه ثبت کنند، مغازه های خود را تعطیل کردند.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که در تهران نیز امروز در اعتراض به همین موضوعات پاساژهای فروردین ، اردیبهشت ، خرداد ، حکیم هاشمی ، مکاره ، و راسته بازار بزرگ و زرگرها ، دالان کوچیک زرگرها ، راسته صحافها تعطیل کرده اند.

اخبار اتحادیه طلا و جواهر را از سایت بازار طلا (گلدنیوز) دنبال کنید.