آشنایی با پاساژ طلاوجواهر شبنم

چکیده

پاساژ طلاوجواهر شبنم با قدمتی 30ساله یکی از قدیمی ترین پاساژها در منطقه غرب تهران می باشد.

۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۸ دي
2074
آشنایی با پاساژ طلاوجواهر شبنم

پاساژ طلاوجواهر شبنم در خیابان ستارخان تهران واقع شده و از سال 1373 به خریداران و علاقه مندان طلاوجواهر خدمت رسانی میکند. این پاساژ که از معتبرترین پاساژها در منطقه غرب تهران می باشد در 4طبقه فعالیت میکند و در حال حاضر 92 واحد صنفی فعال دارد.

مسعود آقا پور علیشاهی رئیس هیات مدیره‌ی پاساژ شبنم در مصاحبه با خبرنگار گلدنیوز گفت: این پاساژ یکی از قدیمی‌ترین پاساژهای  تخصصی طلا جواهر در غرب تهران است و قریب به سی سال سابقه ی صنفی دارد و نود و دو واحد صنفی در آن فعال هستند. به گفته آقاپور  پیشکسوتان زیادی در رسته‌های مختلف در این پاساژ  اعم از تعمیرات، ساخت و فروش طلا جواهر و سنگ‌های قیمتی فعالیت دارند .

رئیس هیات مدیره پاساژ طلاوجواهر شبنم

طلای دست دوم نداریم

رئیس هیات مدیره پاساژ طلاوجواهر شبنم ضمن توصیه به نخریدن طلای دست دوم گفت: من به عنوان یکی از اشخاصی که بالغ بر سی و چهار سال در این صنف هستم از مردم خواهش میکنم که طلای دست دوم نخرند. خرید طلای دست دوم ابتدا به ضرر خود مردم است و سپس به ضرر صنف طلاوجواهر و متاسفانه ممکن است تبعاتش ماه‌ها و سال‌ها بعد مشخص بشود که کار از کار گذشته است.

سکه های وکیوم شده بخرید

فتحی مدیر پاساژ شبنم به خبرنگار گلدنیوز گفت: این پاساژ در ستارخان بین فلکه اول و دوم  قرار دارد و ساعت کار آن از ده صبح تا دو بعدازظهر و از چهار بعدازظهر الی هشت شب می باشد.

مدیر پاساژ شبنم ادامه داد: خدمات ما در رابطه با خرید و فروش طلاوجواهر ، سکه و خدمات تعمیرات آبکاری و غیره می باشد. برای جلوگیری از فروش سکه های تقلبی ، فروشندگان پاساز موظف هستندکه سکه‌ها را وکیوم و با هولوگرام تحویل مشتری دهند.

مشخصات پاساژ طلاوجواهر شبنم

عنوان پاساژطلاوجواهر شبنم
آدرسصادقيه، ابتداي خیابان ستارخان ، بين فلکه اول و دوم
ساعات کاری10 الی14 - 16 الی 20
راه های دسترسی ايستگاه متروی صادقيه و ايستگاه متروی طرشت / ايستگاه BRT صادقيه
تعداد طبقات4
تعداد واحدهای صنفی 92
رسته های شغلیطلافروشی، جواهر فروشی ، ساخت و تعمیرات ، سکه فروشی ، فروش گوهرسنگ

ویدئوی معرفی پاساژ طلاوجواهر شبنم

جهت معرفی پاساژ طلاوجواهر خود در وبسایت گلدنیوز به شماره ما در شبکه های اجتماعی پیام بدهید: 09120510247