کامبیزِ گوگوش، شانس تیم تاج!

چکیده

کامبیزِ گوگوش، شانس تیم تاج! بعضی از تیم‌های ورزشی جهان، عضوی را به نام «شانس تیم» همراه دارند که اغلب از میان کودکان خردسال انتخاب می‌شوند و تیم‌های فوتبال حضور «شانس تیم» را در بازی‌های خود خوش‌یمن می‌دانند.

۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور
25
کامبیزِ گوگوش، شانس تیم تاج!

 به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)؛ بعضی از تیم‌های ورزشی جهان، عضوی را به نام «شانس تیم» همراه دارند که اغلب از میان کودکان خردسال انتخاب می‌شوند و تیم‌های فوتبال حضور «شانس تیم» را در بازی‌های خود خوش‌یمن می‌دانند. در میان تیم‌های ورزشی ایرانی تیم تاج نیز یک عضو شانس تیم دارد که این شانس، کامبیز گوگوش است. کامبیز همچون بازیکنان تیم فوتبال تاج، لباس مخصوص تیم را می‌پوشد و در تمرین‌ها و بازی‌های تیم همه جا‌ در کنار آنهاست. عکس فوق ثبت لخظه ای است که او به دوربین نگاه می کند.

کامبیز قربان

کامبیز قربانی تنها فرزند گوگوش است که حاصل ازدواج او با محمود قربانی می باشد. محمود قربانی اولین همسر گوگوش است. وی بعد از انقلاب جمهوری اسلامی با پدر خود از کشور ایران به فرانسه و سپس آمریکا رفت. این جابجایی موجب شد تا روزهای زیادی را از مادر خود دور بماند و این برای او سخت و بسیار موثر بود. وی در لس آنجلس آمریکا ساکن شد و به فعالیت در موسیقی رپ ایرانی یا هیپ هاپ شد و آلبوم «شکلات» را تولید و پخش نمود.

گفته می شود او از مبدعان و مبتکران سبک موسیقی هیپ هاپ ایرانی با این آلبوم به شمار می رود. گفته می شود پسر گوگوش در این آلبوم تنها با استفاده از توانایی های خود به موفقیت رسید و نخواست از شهرت مادر خویش برای این موضوع بهره ببرد.

محمود قربانی پدر کامبیز قربانی

محمود قربانی از قهرمانان بوکس کشورمان در آن زمان بود، همچنین محصل رشته هتلداری بود که به همین خاطر آمریکا رفت. پس از برگشتن به ایران کاباره ی معروف تهران را راه انداخت. علاوه بر حضور شخصیت سیاسی مطرح، خواننده های مشهور زیادی در این کاباره رفت و آمد داشتند که از جمله ی آن ها می توان به گوگوش (فائقه آتشین) اشاره داشت. در همین مکان و زمان بود که این دو یکدیگر را شناختند و رابطه ی صمیمانه ی را آغاز نمودند که به ازدواج ختم شد.

محمود قربانی و گوگوش بعد از سه سال از یکدیگر جدا می شوند که بعد از گذشت چند سال محمود قربانی پدر کامبیز تجدید فراش کرده و با هایده کاشانی ازدواج می نماید. هایده کاشانی نیز یک ازدواج ناموفق داشت که حاصل آن شهرام کاشانی بود. هایده به مدت چند سال کامبیز پسر گوگوش را نیز در کنار پسر خودش نگهداری می کرد. شهرام کاشانی مدتی است که فوت نموده است.

کامبیز و پدر و مادرش

فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال ایران/ هفت صبح/آرگامگ/ عصر ایران