عکس های نمایشگاه طلا و جواهر و ساعت ویچنزا ایتالیا 2024

چکیده

هفتادمین نسخه نمایشگاه طلا وجواهر ویچنزا که از 6 تا 10 سپتامبر 2024 در حال برگزاری است ، با افزایش 3 درصدی حضور بازدیدکنندگان نسبت به نمایشگاه ویچنزا 2023همراه بوده است.

۱۴۰۳ دوشنبه ۱۹ شهريور
100
عکس های نمایشگاه طلا و جواهر و ساعت ویچنزا ایتالیا 2024

به گزارش سایت طلا گلدنیوز ، هفتادمین نسخه نمایشگاه طلا وجواهر ویچنزا که از 6 تا 10 سپتامبر 2024 در حال برگزاری است ، با افزایش 3 درصدی حضور بازدیدکنندگان نسبت به نمایشگاه ویچنزا 2023همراه بوده است. همچنین 60 درصد خریداران در این نمایشگاه از خارج ایتالیا و 141 کشور دنیا بودند. در نمایشگاه امسال 1300 شرکت از 35 کشور دنیا حضور داشتند.

نمایشگاه جواهرات ویچنزا 2024

نمایشگاه طلا و جواهر ایتالیا

غرفه اختصاصی طراحی جواهرات در نمایشگاه ویچنزا

غرفه اختصاصی طراحی جواهرات در نمایشگاه ویچنزا

منطقه تایم در نمایشگاه ساعت و جواهرات ایتالیا

منطقه تایم مکانی ایده‌آل برای همه علاقه‌مندان به ساعت است. در اینجا می‌توانید جدیدترین خلاقیت‌های بهترین مارک‌های مستقل این صنعت را تحسین کنید و کسب‌وکارهایی را کشف کنید که پیچیده‌ترین مکانیسم‌ها را ایجاد می‌کنند.

منطقه تایم در نمایشگاه ایتالیابنک طلامنطقه تایم در نمایشگاه ایتالیا

به گزارش گلدنیوز ، نمایشگاه ساعت های مدرن ویچنزائورو2024 رویداد جدیدی است که به ساعت سازی معاصر اختصاص دارد در یک سالن زیبا در شهر زیبای Vicenza برگزار میشود . این رویداد مهم برای کل جامعه طرفداران و کلکسیونرهای ساعت اختصاص خواهد داشت .

ساعت های نمایشگاه ویچنزا

نمایش جواهرات خلاقانه در نمایشگاه ویچنزا

عکس نمایشگاه جواهرات ایتالیامائوریتزیو رنزو ارمتی ، رئیس گروه نمایشگاهی ایتالیا در مصاحبه با روزنامه نمایشگاه گفته بود: نمایشگاه جواهرات ایتالیا نمادی است از تمایل ما برای تبدیل شدن به یک مرجع جهانی برای تلاقی طراحی، خلاقیت و فناوری در صنعت طلا و جواهر.و

جواهرات خلاقانه در نمایشگاه ویچنزا

نمایشگاه ماشین آلات جواهرات ویچنزا 2024

سایت نمایشگاه طلا و جواهر ایتالیا

نمایشگاه طلا و جواهر ایتالیاسایت نمایشگاه جواهرات ، ساعت و ماشین آلات ویچنزا : https://www.vicenzaoro.com/en/