نمایشگاه هفته جواهرات دیجیتال در ایستگاه دوم

چکیده

مسئولان هفته جواهر دیجیتال (DJW) برای دومین سال برگزاری ، تصمیم گرفته اند که این رویداد نوین را در سال 2024 به شکل ترکیبی از فضای دیجیتال و فیزیکی در گستره وسیعی از مناطق جهانی از جمله اروپا، آمریکای مرکزی، آسیای شرقی و خاورمیانه برگزار کنند.

۱۴۰۳ شنبه ۲۴ شهريور
75
نمایشگاه هفته جواهرات دیجیتال در ایستگاه دوم

به گزارش سایت طلا گلدنیوز به نقل از پرفشنال جولری ، هفته جواهر دیجیتال (DJW) اعلام کرده است که بازگشت آن برای دومین سال در دو فضای دیجیتال و فیزیکی خواهد بود و آن را به اولین رویداد ترکیبی صنعت جواهر تبدیل خواهد کرد.

نمایشگاه هفته جواهرات دیجیتال DJW به عنوان جایگزینی برای نمایشگاه های جواهرات سنتی از سال 2023 طراحی و راه اندازی شده است.

نمایشگاه جواهرات دیجیتال 2024 در چه تاریخی برگزار میشود؟

نمایشگاه هفته جواهر دیجیتال Digital Jewelry Week (DJW) از 7 تا 13 اکتبر2024 مصادف با 16 تا 24 مهر 1403 برگزار و یک گردهمایی یک روزه حضوری نیز در Garden Senato میلان در 12 اکتبر برگزار می گردد.این مکان که به دلیل میزبانی رویدادهای کلیدی برای برندهایی مانند کارتیه شناخته می شود، به عنوان فرصتی برای تعامل با شرکت کنندگان از جامعه جهانی جواهرات چه به صورت آنلاین و چه حضوری عمل می کند.

اولین رویداد نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر دیجیتال سال گذشته بیش از 10.000 شرکت کننده را به خود جلب کرد و برگزارکنندگان امیدوارند که این رویداد را دوباره با این فرمت ترکیبی گسترش دهند.

این نمایشگاه در گستره وسیعی از مناطق جهانی از جمله اروپا، آمریکای مرکزی، آسیای شرقی، خاورمیانه و غیره برگزار خواهد شد.

شعار نمایشگاه جواهر دیجیتال: آینده صنعت جواهرات اینجاست.

نمایشگاه جواهر دیجیتال چیست؟

نمایشگاه جواهر دیجیتال چیست؟

DJW به عنوان جایگزینی برای نمایشگاه های جواهرات سنتی طراحی شده است. این نمایشگاه که کاملاً آنلاین با استفاده از آخرین فناوری‌های سه بعدی و تجربیات فراگیر برگزار می‌شود، محدودیت‌های فیزیکی و هزینه‌های بالای مرتبط با نمایشگاه‌های سنتی را حذف می‌کند و آن را به رویدادی بسیار فراگیر تبدیل می‌کند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند ارتباطات جهانی ایجاد کنند، خلاقیت‌های خود را به اشتراک بگذارند، و بدون هزینه‌های اجاره غرفه، بیمه یا مسافرت، یکپارچه ارتباط برقرار کنند.

تاریخ سازی در دنیای جواهرات

داریو رجیلی، بنیانگذار هفته جواهر دیجیتال، گفت: «این یک لحظه مهم برای DJW است، نه تنها به این دلیل که ما پلتفرم دیجیتال خود را برای اولین بار وارد فضای فیزیکی خواهیم کرد، بلکه به این دلیل که در حال ایجاد یک تاریخ جدید در صنعت جواهرات هستیم. ماموریت ما برای شکستن موانع اقتصادی و ترویج تنوع در این بخش در خط مقدم همه کارهای ما قرار دارد.

ما با میزبانی رویدادی در گاردن سناتو، مکان فوق‌العاده‌ای را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهیم تا با هم ارتباط برقرار کنند، همکاری کنند، و الهام‌بخش باشند، در حالی که همچنان مرزهای امکان‌پذیر در فضای دیجیتال را پیش می‌بریم.»

نمایشگاه هفته جواهرات دیجیتال 2024

چگونه میتوان در نمایشگاه هفته جواهرات دیجیتال 2024 شرکت کرد؟

این رویداد از طریق وب سایت هفته جواهر دیجیتال DJW24 و در پلتفرم Spatial ، یک پلتفرم با عملکرد بالا که به دلیل کیفیت گرافیکی و قابلیت های معماری سه بعدی خود مشهور است، برگزار می شود.

Spatial تضمین می‌کند که شرکت‌کنندگان می‌توانند به راحتی از طریق موبایل، دسکتاپ و هدست‌های واقعیت مجازی به رویداد دسترسی داشته باشند و فقط به اتصال سریع اینترنت نیاز دارند.